@Magazin Diverta, Romana

Locatie: tot in Piata Romana, in blocul cu actualul Diverta, fostul Eva

De data asta am fost mai putin impulsiv. Am cautat pe anuntul.ro, care intre timp s-a dovedit a fi resursa numarul unu de … fete care fac sex pe bani: de la tarfe penale la doamne stilate.

A costat 100 RON. Aceeasi perioada, la inceputul lui 2008.

Am fost destul de bulversat la inceput de numeroasele redirectionari. “Ma suni cand ajungi in Romana si iti spun care e blocul” “Ma suni cand ajungi la bloc sa-ti spun care e scara” “Ma suni cand ajungi la scara sa-ti spun interfonul si etajul”. Pe de o parte, le inteleg – masuri de siguranta.

Am urcat (era un etaj destul de sus, chiar nu mai tin minte). Cand am intrat, erau doua tipe: una mai in varsta (35 – 40 de ani) si una tinerica, 20-25. Am ales-o pe cea din urma (si nu sunt sigur ca a fost cea mai inteligenta alegere).

Tipa era satena, inaltuta, subtirica. Avea gura putin stramba si dintii un pic ciudati (defect profesional?). Nu ma intelegeti gresit, era genul de asimetrie subtila care o faceau mai draguta. Si vorbea foarte ciudat, ca si cum ar fi fost adormita, ca si cum nu deschidea gura ca sa rosteasca cuvintele.

M-am asezat pe pat. Mi-a pus un prezervativ (negru, de ce dracu fac prezervative negre? negru micsoreaza optic) si s-a apucat sa mi-o suga.

Tipa nu era prea interactiva. Nu prea scotea niciun sunet (decat un gemet infundat si plictisit) si avea o privire goala. Nu se misca prea mult, nu avea reactii. Purta o cruce la gat – e un lucru foarte comun in ocupatia lor (devine enervant in momentul cand ti-o suge tipa si te loveste accidental cu crucifixul in coae).

Dupa aia s-a asezat ea pe pat si am trecut eu deasupra. Ultima pozitie a fost cand ea a stat capra. Tipa era destul de stramta – cel putin pentru o curva. (Pseudo-regula: tipele mai slabute sunt mai stramte, chiar si in meseria asta) Mi-a dat drumul si pentru o secunda m-am linistit complet.

Si aici a intervenit neintelegerea. Eu ma intelesesem cu cealalta (la telefon) ca e vorba de o ora, nu de o partida (“finalizare” cum se spune in industrie). Nu ma cert in situatia asta. Nu ma cert fiindca mi-e frica. Nu stiu de unde sare pestele sau respectiv nu stiu unde ma asteapta cand plec. Pentru a va feri de neplaceri la curve, cititi regulile si recomandarile din postul urmator.

Le-am urat o seara buna si am plecat.

Leave a Reply

