Dame de companie din Bucuresti

Unde puteti gasi ?

Ce puteti gasi si cat va costa ? Nu intotdeauna pretul si calitatea sunt corelate – invatati sa alegeti.

Care sunt riscurile ?

Nu am de gand sa fac reclama nimanui, e mai degraba un studiu de piata al curvelor din Bucuresti.

Pe langa post-uri despre reguli de respectat, riscuri de luat in considerare, criterii (eliminatorii) de selectie, promit sa public in fiecare luna cat un studiu de caz. De la cum am ajuns sa aleg tipa pana la cele mai mici detalii ale experientei.

Sunt convins ca sunt multi interesati de subiect. Ar fi important sa repetati greselile mele.

Pana atunci voi incepe sa scriu povesti din istorie. Fetele la care am fost vor primi cate un numar, incercand pe cat posibil sa respect cronologia. Tinand seama ca o parte din intamplari sunt destul de vechi, voi completa cu cat mai multe detalii imi mai serveste memoria. Trebuie sa va averizez ca arareori tin minte nume.

Leave a Reply

