@Zepter (Bd. Unirii), [Andreea]

[ s-a intamplat in urma cu un an]

Zona: Bulevardul Unirii, cladirea Zepter

Nume de scena: Andreea (?nu sunt sigur?)

Telefon: ?nu mai tin minte?

Pret: 100 RON doua partide

Fizic:

Satena, par foarte lung (pana la fund si parfumat)

Grasuta, sani medii, relativ fermi

Sani mari

Servicii :

Normal, oral neprotejat, cu finalizare

Tipa era foarte bine dispusa, zambitoare (si un zambet frumos) si cu o atitudine placuta si joviala care ar fi facut si din rigor mortis o erectie sanatoasa.

Alte lucruri:

Ma intampinat toata un zambet, i-am platit, am facut si eu un dus la ea.

A inceput cu un oral, am continuat normal si mi-am dat drumul in gura ei. Facea totul atent, cu pasiune, fara sa se grabeasca si fara sa te faca sa te simti ca un client.

A doua oara era deja obosit, dar d-soara (spre deosebire de multe altele) nu s-a grabit, si-a facut treaba si a avut grija sa primesc si a doua oara placerea pentru care platisem.

Chiar daca era putin grasuta, avea un chip placut si o atitudine care face (cel putin) toti banii.

Am vazut-o la cateva luni intamplator pe la Universitate, intr-o masina. Nu am mai vazut-o pe site-urile de profil in ultima vreme – poate s-a reprofilat.

Nota (oral): 9

Nota (normal): 7

Nota (aspect): 5

Nota (atitudine): 9

Impresie finala: 7.50

Leave a Reply

