Cat costa curvele din Bucuresti ?

“Cat costa curvele din Bucuresti” a cautat cineva pe Google si a ajuns la blogul meu. Cum eu sunt foarte atent la preocuparile cititorilor mei, voi incerca sa va raspund.

Pe scurt, cu un buget intre 100 si 200 RON poti merge la curve in Bucuresti. Daca vei merge spre 100, trebuie insa sa ai mai putine pretentii (aspect, atitudine, servicii) si sa fii mai grijuliu/selectiv.

Nu merge sub 100 de RON (50, 70, 80)

Nu merita, e riscant. Sansele sunt sa ai o experienta neplacuta daca mergi low-cost. Nu mi s-a intamplat niciodata sa mi se fure sau sa fiu atacat cand am mers la curve. Niciodata. Dar mi s-a intamplat adesea sa am o senzatie de discomfort fiindca: tipa arata naspa, vorbea groaznic si intr-un limbaj de mahala, avea o atitudine groaznica, se grabea, se tocmea, ma facea sa ma simt ca un client oarecare (mare bile neagra).

Morala e: mai strange ceva bani si mergi saptamana viitoare sa platesti 100 RON. N-o sa regreti.

Dupa cum spune o vorba din batrani: “Sunt prea sarac sa-mi permit un lucru ieftin”

Clasa 100 RON

Aici incepe deja o calitate acceptabila a serviciului. Nu te poti astepta la fotomodele, dar ai sanse 45-45 la suta sa nimeresti in una dintre situatiile:

  • O curva care arata bine, sta intr-o zona buna, dar are o atitudine de rahat. Spre exemplu (dupa cum va voi povesti intr-un post urmator), am fost la o pitipoanca foarte artificiala (implanturi, par vopsit, unghi false, bronz de solar / crema autobronzanta etc). Arata bine – dar avea un comportament de cartier. Imi dadea indicatii ca o fut prea tare, prea incep, prea repede, sa-mi dau drumul mai repede.
  • O curva care arata under average (sani lasati, burtica, celulita), dar care compenseaza prin atitudine si chiar prin serviciile care le ofera (sex anal cateodata, annilingus in alte cazuri).

Daca bugetul va permite sa cheltuiti doar 100 RON, este in regula, dar trebuie sa fiti foarte vigilenti. Daca vedeti o tipa care arata super bine in poze (din toate unghiurile, esential !), face sex total si sta in centru – verificati de trei ori si daca mergeti, intrati la ea in casa tinand un picior in prag, gata de plecare.

Clasa 150 RON

Aici incepe deja sa se relaxeze atmosfera. Va puteti astepta la tipe destul de ingrijite si cu o atitudine OK. La fel, daca cer banii astia si isi dau seama ca nu arata super bine, probabil ca va puteti astepta la servicii extra vezi anal. Din experienta mea, blondele (nu spun naturale, dar macar bine vopsite, la care merita sa mergi) nu prea cer sub 150 RON. Se poate spune, poate exagerand un pic, ca blondele cer mai mult pentru cererea e mai mare decat oferta si atunci ele controleaza piata mai bine.

Clasa 200 RON

Deja fetele care merg pe banii astia arata bine si au notiuni bune de managementul relatiei cu clientii. Sunt o companie placuta, zambesc frumos si te fac sa te simti ca acasa uneori (nu ca si cum ai merge la doctor pentru o cultura uretrala). Trebuie sa va asteptati la aspect placut, atitudine placuta si foarte multe bun simt la banii astia. Optional, nu intotdeauna, va puteti astepta la extra servicii, gen anal, annilingus si eventual alte fantezii.

Fetele care lucreaza pe 200 RON au sanse mari sa-si dea seama de un fapt esential: ele castiga de doua ori mai mult daca fac un client sa vina a doua ora la ele decat daca il fac sa termine de doua ori mai repede. Intelegand asta si comportandu-se ca atare, au sanse mari sa va ofere o experienta placuta si sa va transforme in returning customers.

Apropo’, din cele mai mult de 20 de dame de companie pe care le-am vizitat, niciuna nu m-am “convins” sa vin a doua oara. Poate imi place mie foarte mult diversitatea, sau poate ele mai au de invatat despre cum sa-si fidelizeze clientii.

Clasa business – mai mult de 200 RON

Nu detin informatii relevante despre asta inca. Nu am fost. Cand voi merge, veti fi primii care afla.

Concluzie

Cu un buget intre 100 si 200 RON, poti merge la curve in Bucuresti linistit. Poti sa ai o experienta foarte placuta sau respectiv foarte neplacuta la ambele capete ale spectrului, doar ca sansele difera (la 200 RON sunt sanse mai mici, normal).

Ca regula, daca mergeti la 100, selectati bine, analizati bine oferta si fiti foarte atenti. Rezervati-va dreptul sa vedeti, sa nu va placa si sa plecati. Nu va fie rusine

Pentru o lista completa, actualizata si relativ de incredere, intrati pe Anuntul Telefonic, Matrimoniale, sortati crescator dupa pret si incepeti cautarea dupa jumatatea paginii 2. Cu grija, cu foarte mare grija. Sunati, verificati. Daca nu sunteti sigur, postati un comentariu aici sau la oricare alt articol de pe blog – parerea celorlalti o sa va fie de ajutor

Astept si parerile si comentariile voastre oricum …

O seara faina !

Leave a Reply

