Cum citim un anunt ?

Sunt cateva lucruri pe care trebuie sa le luam in considerare cand citim un anunt.

Cel mai important e ca:

TOTUL COSTA

Nimic nu e gratuit. Serviciile suplimentare (ex: anal) costa. Aspectul fizic (ex: 90-60-90; ten ingrijit; par blond eventual natural) costa si mai mult. Bunele maniere, profesionalismul si o atitudine care sa NU te faca sa te simti ca un client – costa cel mai mult.Nu credeti in SUPEROFERTE. Asa ceva nu exista, la fel cum nu exista Mos Craciun.

Mai mult, curvele sunt si ele, intr-un fel ca imobiliarele. Cu cat stau mai in centru, cu atat costa mai mult (tinand cont de acelasi aspect si aceleasi servicii)

Pe scurt, s-ar putea spune:

aspect * servicii * atitudine * locatie = pret

[
in DEX, locatie = Închiriere.  Chirie plătită pentru anumite lucruri luate în folosință temporară.
Locatie nu inseamna loc !
Totusi, tinand seama ca marea majoritate a curvelor stau in chirie, e corect
]

Daca vedeti o blonda aproape perfecta, care sta la Universitate, si face oral, normal, anal – ceva e ciudat.

O alta “regula” a meseriei : nu exista …

Nimfomane

Chiar daca fetele in discutie au facut la un moment dat chestia asta de placere, cu exagerat de multi tipi, acuma a devenit un job. Daca ar fi nimfomane, nu ar avea nevoie de site-uri ca sa agate, nu ar cere bani pentru asta, are alege ele tipi (intamplator, in baruri), nu si-ar asuma riscul sa se culce cu orice ciudat care da telefon.

Pentru o tipa de pe anuntul.ro, sexul nu e un hobby , nu e o distractie, nu e un moft. E o meserie, care are reguli clare. Dar barbatii numesc nimfomane acele femei carora le place sexul la fel de mult ca si lor. Ideea e ca daca un client vede in anunt “nimfomana” n-o sa se mai gandeasca ca arata prea bine (in poza), face prea multe (pachetul total) ca sa coste doar 80 RON. Nu o sa se mai gandesca ca respectiva e urata inspre diforma, are o atitudine groaznica si ofera niste servicii de rahat (totul la capitolul “hai termina mai repede, ca ma asteapta un client jos”).

Dar hai mai bine sa luam un exemplu, direct de la sursa:

NIMFOMANA, frumoasa, apetisanta, ofer servicii de sex total, satisfac placeri totale, te astept la mine acasa, lux, maxima discretie, zona ultracentrala, non stop, poze reale. PRET 80 RON

1047420 1047421 1047422

Ce am subliniat cu rosu sunt ceea ce se numesc conditii contradictorii. Nu se poate sa fie adevarate toate in acelasi timp. Nu am sunat inca sa vad cine e d-soara, cum se prezinta si ce ofera. Dar presupun ca cel putin una dintre urmatorele urmatoarele afirmatii e adevarata:

  • Nu e deloc apetisanta.
  • Nu e blonda – si daca e, e vopsita prost.
  • Se tocmeste (cere mai multi bani) si apoi se grabeste (“hai termina mai repede ca ma asteapta un client jos”)
  • Ofera un serviciu groaznic.
  • Vei pleca cu un gust amar si o sa-ti para rau. Nu dupa cei 80 RON, ci de faptul ca ti-ai permis sa ai experienta aia groaznica.

In alta ordine de idei:

POZELE. Reale. 100%

Probabil nu e asa. In exemplu anteriror, nu e asa deloc.

In primul rand, feriti-va de poze mici. Pozele mici ascunde detalii, si defectele se ascund in detalii. Draga mea, daca esti superba, apetisanta, frumoasa, fotomodel – de ce ai poze de 180 x 240 ? Cel mai varza aparat foto digital cumparat de la aprozar face poze MACAR de un megapixel (mai mari decat oricare poza pe care ati gasi-o pe anuntul.ro). Exista doar doua motive pentru care sunt pozele mici:

  • Le-a luat din alta parte (de pe net) asa mici.
  • Le-a micsorat intentionat, ca sa ascunda chestii.

In al doilea rand, oricat de buna ar fi o curva si oricat de bune ar fi pozele, (aproape) in orice poza arata mai bine decat in realitate. Bineinteles, daca poza respectiva va avea o dimensiune respectabila, ne putem deja astepta ca discrepanta dintre poza si realitate sa nu mai fie catastrofala  !

Daca o partida costa mai putin de 150 RON, e improbabil ca tipa sa-si permita poze de studio. Iluminare extraordinara, rezolutie, claritate. Din nou, cel mai probabil, nu sunt ale ei.

Ultima chestie, dar nu mai putin importanta: unghiul din care  e facuta poza. Haide-ti sa punem problema asa: curvele isi vor face mereu pozele din acele unghiuri care le avantajeaza. Si prin avantajeaza inteleg: le ascund defectele grosolane: burta, sanii lasati, celulita catastrofala de pe cur etc. Daca toate cele n poze pe care le-a afisat domnisoara sunt facute din acelasi unghiu, inseamna ca din unghiul opus ar fi fost ceva gresit, care le-ar fi scazut vanzarile cu 60%.

Curvele care poarte furou in poze, nu-l poarta pentru ca sunt pudice. Il poarta ca ascunda burtica de bere (care, in unele cazuri, ar putea sa devina un impediment mecanic pentru actul sexual) sau sanii care nu au absolut nicio fermitate. Tineti cont ca o pereche de sani care arata fascinant in sutien, se poate dovedi a fi o masa gelatinoasa … foarte putin atragatoare in absenta acestuia.

De asemenea, exista posturi (de ex. tipa sta culcata) care ascund mai bine defectele decat altele (ex. stand in picioare sau in patru labe). Posturile sunt alese ca sa minimizeze impactul vizual negativ asupra clientului.

Cat despre d-soarele care pozeaza in tot felul de pozitii ciudate in poze: clientii ar trebui sa le spuna la fata locului “acuma hai sa ti-o trag cum stateai in poza” ( eventual intr-o pozitie foarte incomoda)

Pe scurt, in pozele de pe site-uri, accesoriile, hainele unghiul, postura si rezolutia nu sunt intamplatoare. Toate spun ceva, toate dau informatii in plus. Pe care le poti afla si la fata locului, dar e mai bine sa le stii dinainte, fiindca la fata locului apare efectul “si-asa am venit pana aici, e tarziu, vreau sa ma fut, hai ca merge !“. Pe cat posibil, faceti o alegere informata dinainte sa plecati de acasa (de la nevasta) sau de la birou (de la secretara). Cand ajungeti o sa fie mai greu sa aveti mintea limpede si cand dupa ce dati banii din mana – zarurile se considera a fi fost aruncate.

In ceea ce priveste curvele, alegere proasta = experienta neplacuta !

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: